مشاوره و پشتیبانی

ردرونیک

ردرونیک فقط یک فروشگاه قطعات الکترونیک نمی‌باشد.

ما همواره متعهد می‌باشیم و حداکثر سعی و تلاش‌مان را در بکارگیری پتانسیل خود در جهت راهنمایی مشتریان گرامی انجام دهیم. به همین منظور در بخشی مجزا اقدام به نگارش، جمع‌آوری و بارگذاری مجموعه مقالات علمی، آموزشی، نمونه پروژه‌های انجام شده از الکترونیک و زیر شاخه‌ی آن نموده‌ایم و هر روز در حال تکمیل این فرآیند می‌باشیم.
با توجه به گستردگی علوم الکترونیک، رباتیک تعهد اصلی ما برای مشاوره یا پشتیبانی فنی صرفا برای بخشی از قطعاتی می‌باشد که به فروش می‌رسانیم، خواهشمند است دقت فرمایید منظور از مشاوره یا پشتیبانی، آموزش الکترونیک یا رباتیک نمی‌باشد.

گام اول

دیتاشیت و دیگر راهنما‌های فنی لازم برای کلیه قطعات سایت را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم، بجز دسته محدودی از قطعات که برای کار با آنها داشتن دیتاشیت الزامی نمی‌باشد، مانند انواع موتور دی‌سی، اسباب‌بازی یا قطعات خاصی که کارخانه سازنده در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد و قطعه انحصاری و برای بخش تعمیرات در اختیار خرده فروشان گذاشته می‌شود.

گام دوم

تجربه نشان داده است بیشترین چالشی که مهندسین در راه اندازی سنسورها و دیگر ماژول‌ها یا قطعات الکترونیک با آن مواجه هستند مربوط به عدم شناخت کافی از میکروکنترلر‌ها، رجیستری‌های آن و کد نویسی است. مساله‌ی بعدی که با آن مواجه هستند عدم شناخت کافی از زبان انگلیسی که باعث می‌شود نتوانند به خوبی از دیتاشیت‌ها که بهترین راهنمای برای شناخت عملکرد قطعه می‌باشد، بهره ببرند.

بدین منظور در بخش دانشنامه سایت اقدام به راه اندازی دو بخش مجزا بنام‌های پروژه و آموزش نموده‌ایم:

    • پروژه‌: در این قسمت انواع سنسور‌ها و ماژول‌های کاربردی را راه‌اندازی کرده‌ایم و کدهای موردنیاز و طریقه سیم‌بندی آنها را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده‌ایم. در این بخش از پرکاربرد‌ترین سیستم‌های کنترلی از قبیل میکروکنترلر AVR سری Atmega، سری ST میکروکنترلر ARM، رزبری‌پای (Raspberry pi) و آردوینو (Arduino) استفاده نموده‌ایم.
    • کارگاه آموزشی: این بخش به 4 قسمت اصلی و پرکاربرد تقسیم بندی شده است و در هر قسمت به یکی از سیستم‌های کنترلی و متداول بهمراه مثال‌های فراوان (‌در بخش پروژه‌) پرداخته شده است که شامل میکروکنترلر AVR سری Atmega، سری ST میکروکنترلر ARM، رزبری‌پای و آردوینو می‌باشد.

گام سوم

انجمن علمی ردرونیک، دربخش دانشنامه ردرونیک همواره در حال توسعه بخش‌های آموزش و پروژه های سایت می‌باشد. در صورتیکه اطلاعات مورد نیاز شما هنوز در سایت نباشد، می‌توانید از طریق انجمن سوال یا مشکل خود را مطرح نمایید.

اگر سوالات شما در غالب انجمن قابل پاسخ دادن باشد  از همان طریق به شما پاسخ خواهیم داد‌. لیکن اگر سوال شما در غالب پروژه یا آموزش تعریف شده باشد از طریق فرم پشتیبانی می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر را به‌همراه جزییات بیشتر برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی بتوانیم بهتر بدان پاسخگو باشیم‌.

پیش از طرح هرنوع مساله‌ای می‌توانید به دانشنامه سایت ردرونیک به آدرس http://wiki.redronic.com مراجعه کرده و در بخش کارگاه آموزشی، پروژه‌ها یا دانشنامه در خصوص موضوع مدنظرتان جستجو کنید.

شاید جوابی که بدنبالش هستید آنجا باشد!

برو به ویکی